W trosce o naszych klientów przygotowaliśmy zbiór najważniejszych informacji.

1. WYSYŁKA

Wysyłki realizujemy od poniedziałku do piątku. Paczki wysyłamy do 48 godzin od otrzymania kompletnego zamówienia ( czyli również wpłaty w przypadku wysyłki za przedpłatą).

Jeżeli zamówienie zostanie złożone po godzinie 13:00, jego przekazanie do realizacji odbędzie się w następnym dniu roboczym.

Może się zdarzyć że z powodu dużej ilości zamówień danego dnia nie jesteśmy w stanie dotrzymać terminu jednak będziemy o tym informować mailowo bądź telefonicznie.

Dodatkowe informacje związane z wysyłką:

1. Wszystkie zamówienia są realizowane za pośrednictwem renomowanej firmy kurierskiej - DPD.

2. Nadawane przesyłki są objęte wykupionym przez nas UBEZPIECZENIEM w związku z czym prosimy o konieczne sprawdzenie przesyłki przy kurierze, a w przypadku zaistnienia takiej potrzeby - o spisanie protokołu szkody, który będzie stanowił podstawę do przyjęcia reklamacji. 3. Kurier nie ma obowiązku wnoszenia towaru do mieszkania.

2. GWARANCJA

Prosimy o zachowanie paragonu, który znajdą Państwo pod listem przewozowym na kartonie.

W przypadku prośby o fakturę - będzie ona wysłana drogą mailową.

3. WARUNKI REKLAMACJI

Adres do reklamacji:

PINEWOOD
ul. SPÓŁDZIELCZA 1
34-240 JORDANÓW

Opis procedury reklamacyjnej: 

1. Kupujący może składać Sprzedawcy reklamacje dotyczące zawartej Umowy pod adresem [biuro@pokoj-dla-dziecka.pl], lub w formie pisemnej na adres Sprzedawcy. Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej: - imię i nazwisko, adres, adres e-mail Kupującego, - datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji, - przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Kupującego, - wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację oraz ( w przypadku reklamacji z tytułu uszkodzeń powstałych w transporcie) KOMPLET ZAŁĄCZNIKÓW (protokół szkody spisany przy kurierze, paragon lub faktura, zdjęcia obrazujące uszkodzenia)

2. Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji Sprzedający zwraca się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie.

3. Sprzedający rozpoznaje reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci.

4. Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Kupującego adres e-mail bądź na adres poczty tradycyjnej.

W ZWIĄZKU Z TYM, ŻE NADAWANE PACZKI SĄ DODATKOWO UBEZPIECZONE, BARDZO PROSIMY O ZACHOWANIE NALEŻYTEJ OSTROŻNOŚCI PODCZAS ODBIORU PRZESYŁKI ORAZ JEJ KONIECZNE SPRAWDZENIE PRZY KURIERZE - W RAZIE POTRZEBY SPISAĆ PROTOKÓŁ SZKODY.

4. SZCZEGÓŁOWE WARUNKI ZWROTU

1. Jeżeli nie jesteś w pełni zadowolony ze swojego zakupu lub po prostu się rozmyśliłeś możesz odstąpić od umowy zakupu w ciągu 14 dni od dnia doręczenia.

2.Należy wysłać do nas wiadomość z informacją o rezygnacji z zakupu wraz z kompletem załączników:

dowód zakupu: paragon lub faktura
uzupełniony formularz odstąpienia od umowy

3. Należy pamiętać że zwracany towar nie może mieć śladów montażu ani użytkowania.

4. Klient jest zobowiązany odesłać przesyłkę (odpowiednio zabezpieczoną) z całą zawartością pod wskazany adres:

PINEWOOD
ul. SPÓŁDZIELCZA 1
34-240 JORDANÓW

5. Zwrot należności za TOWAR następuje w formie przelewu PO DORĘCZENIU PRZEZ KURIERA KOMPLETNEJ PRZESYŁKI.